Per te gjithe te interesuarit: Facebook bën ndryshime në faqen e saj

Facebook ka riorganizuar pamjen e saj, duke e bërë faqen e internetit te saj më të lehtë në përdorim për Android dhe iOS Apps celular.Një pasojë e ndryshimit është se reklamat mund të marrin më shumë hapësirë ​​në ekran. Vazhdo leximin e tregimit kryesor. Facebook është duke shitur versionin e ri të Newsfeed nën vlerën “Mirupafshim rrëmujë”. Por në qoftë se ajo do të punojë për përdoruesit, kjo do ta bëjë rrjetin social më të vlefshëm për reklamuesit .” Ai gjithashtu zbuloi se fitimi i saj për tre muajt e fundit të vitit 2012 ishte 79%më poshtë se në të njëjtën periudhë të vitit të kaluar pavarësisht nga një rritje në shitje për shkak të rritjes së shpenzimeve për kërkimin dhe zhvillimin. Ka tre ndryshime të rëndësishme duke u bërë në rrjetin social: Website ndryshon nga një format tre-kolonëshene një format dy kolonash duke i lënë pjesën më të madhe lajmeve. Kjo i lejon të gjitha postimet nëse ata janë të rejat qe shfletuesit të marrin një pjesë më të madhe të shfletuesit web duke i dhënë rëndësi shumë të madhe imazheve dhe videove se sa tekstit për të përshkruar një lidhje. Përveç lajmeve standarde, përdoruesit mund të zgjedhin lajme të tjera alternative. E rëndësishme për tu përmendur është se logoja e facebook është zëvendësuar me emrin “F”.