
Facebook
ka riorganizuar pamjen e saj, duke e bërë faqen e internetit te saj më
të lehtë në përdorim për Android dhe iOS Apps celular.Një pasojë e
ndryshimit është se reklamat mund të marrin më shumë hapësirë në
ekran. Vazhdo leximin e tregimit kryesor. Facebook është duke shitur
versionin e ri të Newsfeed nën vlerën “Mirupafshim rrëmujë”. Por në
qoftë se ajo do të punojë për përdoruesit, kjo do ta bëjë rrjetin social
më të vlefshëm për reklamuesit .” Ai gjithashtu zbuloi se fitimi i saj
për tre muajt e fundit të vitit 2012 ishte 79%më poshtë se në të
njëjtën periudhë të vitit të kaluar pavarësisht nga një rritje në shitje
për shkak të rritjes së shpenzimeve për kërkimin dhe zhvillimin.
Ka tre ndryshime të rëndësishme duke u bërë në rrjetin social:
Website ndryshon nga një format tre-kolonëshene një format dy kolonash
duke i lënë pjesën më të madhe lajmeve. Kjo i lejon të gjitha postimet
nëse ata janë të rejat qe shfletuesit të marrin një pjesë më të madhe të
shfletuesit web duke i dhënë rëndësi shumë të madhe imazheve dhe
videove se sa tekstit për të përshkruar një lidhje. Përveç lajmeve
standarde, përdoruesit mund të zgjedhin lajme të tjera alternative. E
rëndësishme për tu përmendur është se logoja e facebook është
zëvendësuar me emrin “F”.